poniedziałek, 8 stycznia 2018

Jeszcze jeden toast

Na dzisiaj poniższy obrazek to wszystko: fala 1 okazuje się bardziej złożona niż wstępnie założyłem. Niestety nie mam już czasu na bieżące śledzenie rynku polskiego. Nie jestem już aktywnym traderem. Trochę tracę puls.


Spróbuję wkrótce opatrzyć ten post jakimś porządniejszym komentarzem i opisać oczekiwane docelowe rozpiętości dla ostatniej fali i całej 1 oraz dlaczego oczekuję płytkiej korekty w fali 2. Dodam może też analizę paru interesujących mnie osobiście dużych spółek: PKN Orlen, PZU i Orange. Na razie tyle. 

Powodzenia w '18!

14 komentarzy:

  1. dziękuję za wpis
    zbyzwro
    da się przewidzieć ile może trwać korekta 2 ? ok. 4 m-cy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zostawmy na razie falę 2. W tym momencie bardziej interesująca jest fala iv, która z zygzaka może się wciąż rozwinąć do trójkata. W takim wypadku w tak mocnym trendzie stawiałbym na trójkąt rosnący i dodatkowe ~3 mies. konsolidacji ;).

      Usuń
  2. mi leszczykowi wyszło, ze fala iii dobrze, żeby się kończyła ok.12.10 a nie ok.7.11, ale to szczegół ;)
    zbyzwro
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Życie pokaże jak jest:). Wcześniej, zanim napisałeś wychodziło mi, ze jesteśmy jednak na fali 2 , a konkretnie teraz na początku c i wydawało mi się to racjonalne, bo mimo, że doszliśmy b bardzo wysoko, to jednak nie przełamaliśmy szczytu. Będę bacznie obserwował, ale powrót do koncepcji fali iv lub v bardzo utrudnił mi inwestowanie;). Fajnie, że wróciłeś:)))))))).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. brakujący podpis: zbyzwro, tylko ja tu zostałem? ;)

      skumałem koncepcję trójkąta, obserwujemy :)

      Usuń
    2. Fala ii była zygzakiem lub złożeniem zygzak + płaska więc w tym miejscu trójkąt lub kombinacja trójkąt + zygzak lub płaska w dość naturalny sposób "wpasowałby się" w konfigurację fal.

      Usuń
    3. a i b trójkąta byłyby już skończone, obecnie c (najdłuższe - prawdopodobnie jakiś rozbudowany 2x zygzak) potem hybrydowe d z fałszywym wybiciem > 2.567 i e jako zygzak z powrotem na 2.365.

      Btw. Dodałem stosowny "?" na obrazku, żeby podkreślić moją niepewność co do zakończenia korekty.

      Usuń
  4. Witam,
    Również uważam, że rozgrywany jest trójkąt rozszerzający. Z tym, że należy pamiętać, iż formacja trójkąta często kończy bieżący trend.

    Pozdrawiam
    Artur

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trójkąt rozszerzający się jest również możliwy choć występuje statystycznie rzadziej niż rosnący. W takim wypadku jego fala kończąca e raczej załamałaby się w końcówce do poziomu fali a i nie pogłębiła już fali c (na poziomie 2.365 mamy dkładnie 23,6% zniesienia fali iii).

      Poprawka: trend kończy wybicie po trójkącie! Przy czym warto pamiętać, że fala v jest odwrotnie proporcjonalna co do długości trwania w stosunku do iv. Innymi słowy im dłuższa fala iv tym krótsza v. W tym wypadku powinna mieć szerokość trójkąta.

      Warto zerknąć na pkt.: 36. i 41. KODEKSU.

      Usuń
  5. Witam życząc Wszystkim uczestnikom tego bloga dużo kasy w tym NOWYM ROKU. Ja zaś malując ,,starym,,Elliottem /jako wspomaganie w innych technikach/jadę wg takiej rozpiski na razie z dobrym skutkiem
    http://ifutures.pl/download/file.php?id=16250&mode=view
    http://ifutures.pl/download/file.php?id=16244&mode=view
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauważ że w Twojej III fala iv nachodzi na i w cenach intradayowych. Ew. dopuszczalne na tynkach lewarowanych nie przejdzie na rynkach kasowych. Natomiast IV wygląda ciekawie. Dotychczaswoa kombinacja płaska + zygzak wskazuje, że to już koniec lub ewentualnie jeszcze jedno rozwinięcie. Co ciekawe gdybyśmy mieli w Z płaską pokryłoby się to ze scenariuszem samotnego trójkąta ;).

      Usuń
  6. Maciej choć wytężam wzrok to w cenach zamknięcia ,a takimi posługiwał się Elliott nie mogę dojrzeć zachodzenia iv na i.andy

    OdpowiedzUsuń
  7. Maciej ,tak,i mimo to potrafił stworzyć teorię , która posługujemy się nawet dzisiaj, widocznie jest ponadczasowa.

    OdpowiedzUsuń

---------------------------
Przydatne kody html:

- wstawianie aktywnego linku
<a href="adres linku w cudzysłowach">wyświetlany tekst</a>

- wytłuszczanie tekstu
<b>tekst</b>
---------------------------