czwartek, 25 maja 2023

Put/call ratio to (jednak) wcale przyzwoity wskaźnik

Pierwsza część fali Y zakończona. Weszliśmy w fazę korygowania "przestrzelonych" nastrojów. Oczekuję, że korekta będzie dość płytka, oczywiście prosta, ale też jak na charakter zygzaka Y przystało bardziej wyrazista niż analogiczna formacja w poprzednim zygzaku. Osiągnie to raczej przez relatywnie większą magnitudę głębokości niż czasu. Płaska lub zygzak na 38,2% spełni te kryteria. Przy czym początkowa forma wskazuje raczej na to pierwsze, trudno tu mówić o impulsie, a więc 3-3-5 ponad 5-3-5. Wewnętrzna b dorzuci więcej światła.


* * * * *

Jakiś czas temu do projektowania zachowania na W20 użyłem danych analitycznych podsumowujących rozkład otwartych pozycji na putach i callach (put/call ratio). Wnioski wydawały się błędne. Bardzo mnie to osobiście rozczarowało. Pisałem wtedy o pozostającym potencjale do relatywnej zwyżki na putach. Jak się okazało, rzeczywiście do tego doszło - niestety dostawca "analytics" się nie popisał i przez pewien okres wysyłał błędne dane (na górze - te wypłaszczone). Także wnioski były jednak poprawne i nie kryję z tego powodu satysfakcji ;). Prawdziwa informacja nt. osiąganych poziomów otwartych pozycji znacząco zmieniłaby moje nastawienie co do projektowanej głębokości zimowej korekty.


Obecnie potencjał po wyraźnej zwyżce na LOPie czerwcowych putów otwieranych pakietówkami od początku maja, głownie ze strike'ami 1.800, 1.850 i 1.900 pkt., również nie został wyczerpany. 



Powodzenia!

130 komentarzy:

  1. ahahahahaha choragiewka znowu fruwa, autor bloga jest niesamowity, co pol roku totalna zmiana zdania, no niesamowite

    anonimowy p.

    OdpowiedzUsuń
  2. A białek czy inni co robią? Przeczytaj sobie prognozy innych co mówili miesiąc temu a co teraz. Prognozy są po to żeby je zmieniać gdy widzisz, że co może iść inaczej. Ciekawe czy jak nie pójdzie po Twojej myśli to będziesz za parę miesięcy czekał i nadal tkwił w swoim wcześniejszym przekonaniu? Chyba, że jesteś nieomylny jak niektórzy tutaj. Na przykład gamoń od 790 który zamilkł gdy jeden ze sprzedających swoje złote myśli oparte na TFE zmienił oznaczenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. a czy ja mowie ze bialek jest lepszy? owszem mozna sie mylic ale jesli ktos co 3 miesiace zmienia prognoze i to nie koryguje a TOTALNIE zmienia a to robi Maciej ktory jednego miesiaca widzi hosse drugiego krach a trzeciego boczniaka to jest to smiech na sali i bladzenie we mgle. U Macieja jest to juz 4 zwrot w ciagu roku z hakiem i to o 180 stopni, to jest zenada i tyle


    anonimowy p.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ".........U Macieja jest to juz 4 zwrot w ciagu roku z hakiem i to o 180 stopni, to jest zenada i tyle"

      "Maciej J". wie, że jego analizy są warte funta kłaków stąd nie na wszelki wypadek nie podaje swojego nazwiska. Ale czy można mieć do niego o to pretensję?
      W internecie jest masa "specjalistów od zarabiania na giełdzie" którzy tak jak "Maciej J" za nic nie ponoszą żadnej odpowiedzialności jednak żądają pieniędzy za możliwość "śledzenia ich portfela" , za codzienne komentarze giełdowe itp. Osoba posługująca się nickiem "Maciej J" jest przynajmniej uczciwa i nie chce od nikogo żadnej kasy.
      Przeczytajcie regulaminy płatnych portali prowadzonych przez wspomnianych "specjalistów". Wynika z nich, że wszelkie decyzje podejmujecie na własne ryzyko i na własną odpowiedzialność. Za co więc trzeba płacić? Za to, że ktoś tak samo jak wy próbuje przewidzieć przyszłość. Choć nie ma żadnego wykształcenia ekonomicznego, żadnej licencji w zakresie doradztwa inwestycyjnego, wie tyle samo co wy jednak stara się używać specjalistycznego słownictwa stwarzającego wrażenie profesjonalizmu. Od rynku trudno wyciągnąć pieniądze. Tam rządzą algorytmy, sztuczna inteligencja, wysokiej klasy specjaliści, potężne sztaby analityczne. Ale od naiwniaków chcących zostać milionerami - jest to o niebo prostsze.

      Usuń
    2. Posłuchaj gościa z Santandera z licencją doradcy inwestycyjnego wieszczące go armagedon od października. Popatrz na innych jakie głupoty piszą w parkiecie czy opowiadają i co ile zmieniają zdanie. Licencje, wykształcenia, tytuły CFA, itp to tylko papierki które dają możliwość wejścia w świat finansów i nic więcej. Nie przygotowują do bycia "rentowym robotem" bo ludzie którzy tworzą te licencje sami nie musieli by pracować.

      Usuń
    3. Sami jako single nie są w stanie pokonać rynku ale firmy w których pracują na pewno dobrze sobie radzą i płacą im godziwe pieniądze. A co do ich "porad" to zauważ, że nawet w "szmateksie" musisz zapłacić przysłowiową złotówkę. We wszystkim otrzymanym za darmo jest albo jakiś podstęp albo mamy do czynienia z nic niewartym śmieciem. Tak jak nie żywisz się odpadami ze śmietnika tak nie koduj w swoim umyśle tych bzdur. Rzeczy exluzywne są bardzo drogie i trudno dostępne.

      Usuń
  4. Maciej J.usiłuje robić żółtodziobów w bambuko.Właśnie po to powstał ten blog.Czy to tak trudno zrozumieć?

    OdpowiedzUsuń
  5. No to jeszcze podaj jaki ma w tym cel?,a może jest altruistą /o ile wiesz co w życiu oznacza to słowo//bowiem Tobie jak i WIELU INNYM chodzi tylko o to aby dopieprzyć komuś.Załóż swój blog i wykaż sie swoją nadzwyczajną wiedzą.Jestem na giełdzie od jej powstania i takich dupków na przestrzeni tych lat obrażających innych ludzi widziałem setki , o których do tej pory słuch całkowicie zaginął..ale wciąż przychodzą nowi jeszcze bardziej napompowani nienawiścią. do innych ludzi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Człowieku, napij się herbatki ziołowej bo jest niedziela a ty zbyt poważnie traktujesz farmazony z internetu jak mały kazio. Maciej, który prowadzi osobistego bloga mógłby jak normalny człowiek robić to jako osoba, która posiada imię i nazwisko. Nikt go nie ściga listem gończym i nie diluje narkotykami wiec nie wiedzieć czego wstydzi się swojego nazwiska tyle lat. To jest jakiś absurd chyba jeśli to jest blog prywatny.
      Na pewno nie zależy mu na zasięgach wiec sobie tu farmazoni co mu tam czasem przyjdzie do głowy. To taki luzak.
      :) To pisałem ja sprzedawcagarnków007

      Usuń
    2. Do anonimowy,28 maja 2023,15:44
      Bardzo słaby tekst,bardzo emocjonalny,pełen niedorzeczności.

      Usuń
  6. Pozostań przy garnkach być może to ci najlepiej wychodzi.

    OdpowiedzUsuń
  7. Do wszystkich moich szanownych krytyków :). Proszę mi pokazać, w którym miejscu ostatnio zmieniłem projekcję fal i oczekiwań w stosunku do rynku od czasu długoterminowej projekcji z połowy listopada ur.? Ostatnio miało to miejsce ponad pół roku temu i od tego czasu śledzę ten sam scenariusz. Obecny wpis przecież niczego nowego nie wnosi poza szczegółowym opisem pewnego wycinka projekcji... Nie do końca rozumiem skąd ta nagła krytyka? ;)

    Co w tym dziwnego, że uwzględniam w projekcjach elementy dynamicznie zmieniającego się nastawienia uczestników oraz wydarzeń, które otaczają nas niczym gęsta chmura losowości i odciskają piętno na psychologicznym obrazie rynków. Czy wychodząc na dwór w pochmurny dzień nie wolno mi zabierać parasola tylko dlatego, że tydzień wcześniej IMGW stwierdził, że padać nie będzie?

    Równie dobrze można by mieć pretensje do Prechtera czy samego Elliota o to, że twierdzili iż:
    "(...) fale korekty są dużo trudniejsze do rozpoznania niż fale impulsu, które zawsze dość łatwo płyną z kierunkiem trendu wyższego stopnia. Innym skutkiem konfliktu jest to, że fale korekty są nieco bardziej zróżnicowane niż fale impulsu. Co więcej, czasem w trakcie powstawania zwiększają lub zmieszają swoją złożoność (...).
    Na rynkach sennych bądź niestabilnych w szczególności podczas korekt, struktury fal bywają bardziej skomplikowane i dłużej się kształtują. (...) Złożoność i powolność ruchów cen to zjawiska, które są źródłem największej frustracji analityka, nawet jeśli zostały przewidziane. Są one jednak elementem rzeczywistości rynkowej i należy je uwzględniać."
    Ale to by była krytyka w stosunku do samych rynków. A jak to mówią: "kijem 'Wisły' nie zawrócisz".

    Na W20 od 2009 r. mamy do czynienia z powolną, mielącą każdy entuzjazm w pył korektą. Niestety jej jedyną cnotą jest cierpliwość. Dopóki ta się nie wyczerpie, rezerwuję sobie dalsze prawo do okresowej rewizji projekcji ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście,że nie ma zmiany.
      Można było uniknąć nieporozumienia,gdyby oznaczył Pan na powyższej grafice wzrost od marca,jako A w Y.
      Y powinna być zygzakiem,czyli korektę od majowego szczytu jako B w Y.
      Mam jakąś wątpliwość dla v w a w Pana powyższym opisie.
      Otóż wzrost w v w a,nie jest w mojej opinii ani impulsem,ani TUK w f v a tylko takie dwie możliwości są dla f5.
      Jest raczej jakąś formą korekcyjną.
      Przy takiej interpretacji:
      1.Wzrost A w Y ukończony na 28 kwietnia.
      Od 28 kwietnia trwa korekta płaska nieregularna,jako B w Y,gdzie Pana v w a,jest B tej korekty.C od szczytu majowego powinna mieć 261,8%A(28 kwietnia-4 maja)czyli zejście w C na 1830.
      2.Od 28 kwietnia jest korekta pędząca(nieregularna załamana).
      Jej C od 23 maja ma podobną wielkość jak A.
      Przed nami wydłużona fala wzrostowa.
      Wyjście od 25 maja nad 23 maja,potwierdzi punkt 2.
      No to nie sobie wykres decyduje czego chce.

      Usuń
    2. "No to niech sobie wykres decyduje..."

      Usuń
    3. Co do v w A to rowniez mialem problem z ta fala i nie mam pewnosci, ze jest ok. W projekcjach opisuje scenariusze najbardziej wg mnie prawdopodobne. Zazwyczaj odpuszczam dywagacje. Opisywanie wszsytkich mozliwych wariancji zamacilo by juz i tak nielatwy w sledzeniu obraz. Dlatego oznaczylem v w A tak jak jest, uwzgledniajac zasady KODEKSU # 37 i 7.

      Usuń
    4. Rozumiem,dziękuję za powyższy wpis.
      Tak to w TFE bywa.
      Dla ciekawostki dodam,odnośnie mojego wpisu z punktu 1,że poziom 1830 daje fajne fibo.Otóż ten poziom znosi wzrost,marzec-kwiecień,38,2%.
      W sam raz jak na B w Y.
      Ale czy tak będzie,to już inna sprawa.

      Usuń
    5. W mojej opinii wzrostem od 31 maja nie wyjdziemy nad szczyt z 29 maja.
      Powinniśmy jeszcze spaść zdecydowanie poniżej 31 maja.

      Usuń
  8. moj zarzut nie dotyczyl samej zmiany zdania, np. red tez ciagle przedstawia alternatywy ale to sa sensowne alternatywy a w przypadku Macieja to cos w rodzaju zalaman psychicznych powodujacych wielokrotne wywalanie calej koncepcji do kosza i rozpisywanie nowej. Jesli dzis widze hosse jutro krach a pojutrze znowu hosse to nie trzyma sie to kupy.

    Nie zgadzam sie z obecna prognoza tak jak nie zgadzalem sie z poprzednia. Caly czas czekam na zlamanie 4300 na SP500, ten plan jest coraz blizej w takiej sytuacji nawet tak mierny grajdolek jak GPW powinien cos tam podskoczyc przebijajac 23 maj.

    Co do KGHM przykro patrzec, nadal czekam na jakas podbitke ale niewiadomo czy juz nie wyzional ducha. Jesli nie dobije chociaz do 120 to w mojej opinii short mocno traci na atrakcyjnosci i moje oczy zwroca sie ku shortow na AMD i META (zaznaczam nie teraz bo jeszcze podrosna gdy SP500 przebije 4300). Stawiam tu "Najbardziej smiala prognoze roku 2023": minus 70% na obu + zysk na dolarze (bylby wtedy znowu po +5 PLN). Minus - ciezko to zagrac, sprawdzam temat w Interactive Brokers. Godzina zero POWINNA byc juz blisko.

    anonimowy p.

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubiłem czytać red'a.
    Może i dziwny człowiek,ale twierdzenie z lutego o wyjściu nad styczeń przewidział prawidłowo.Może fart,może nie.
    Co do alternatyw to pewnie słusznie,bo stawianie na jednego konia bywa ryzykowne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Red pisał tyle komentarzy i zakładał tyle opcji rozwoju wydarzeń, żeby z tego worka zawsze po jakimś czasie dało się coś wyciągnąć i stwierdzić " a nie mówiłem ? " To typowa metoda tzw analityków giełdowych , którzy po miesiącach lub latach cytują wygodne dla siebie prognozy skrzętnie pomijając te chybione. Red podobnie jak oni lubował się w budowaniu zdań warunkowych ze słowami "jeśli, gdyby,". Jednym słowem - zwykły, nic nie warty chłam.

      Usuń
  10. Wyszło ponad styczeń 2023 na wig20 i na WIGu .Teraz jakaś korekta i dalej hossa czy raczej znienawidzony trend horyzontalny ?

    OdpowiedzUsuń
  11. A wielki plan z opcją zejścia na dołki covidowe nadal jest aktualny ??

    OdpowiedzUsuń
  12. Po zachowaniu KGH widać jak na dłoni że ksywa farmazoniarz007 do mnie jednak pasuje.
    red.007

    OdpowiedzUsuń
  13. zapewne jestescie po dzisiejszym dniu przestraszeni widzicie krachy i nowe dolki. wiec odwazna opinia w kontrze: licze ze miedz i co za tym idzie kghm ubily dzis tymczasowy dolek i ze w koncu uda sie troche podpompowac kghm pod tlustego szorta. czy wig20 tez ruszy na 2100? licze ze wzrost bedzie dynamiczny a tutaj na forum zaczna padac hasla jak niedawno "hossa" "idziemy na 3000" itd itd. wtedy przyjdzie czas.

    anonimowy p.

    OdpowiedzUsuń
  14. W 2019 roku zamiast kupić Dino to kupiłem Braster bo chciałem wkręcić skavena. Strata pieniędzy nie oznacza porażkę. Najważniejsze są zasady z docpleyer, i ja decyduje jak zachowuje się indeks.
    red.007

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na KGH możliwa wyspa odwrotu z podwójnym dnem jeśli zakończy sesje tak jak zaczął.
      Co oznaczałoby zmianę trendu.
      To pisałem ja sprzedawcagarnków007

      Usuń
    2. Farmazoniarz007 który decyduje jak zachowuje się indeks od października 2022 sprząta boksy z byczych odvhodów i śpi pod plandeką. Przy okazji na Ursusie moglbyby 2razy w tygodniu skosić trawę na pastwisku.

      Usuń
  15. Dino na ATH .Billy ,jak widzisz dalszą hossę?

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie eski się zamykają (lop spada) misie powoli się tratują i powodują jeszcze większe wzrosty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pieknie to wyczarowales lokalny top.

      Usuń
    2. Jak Was czytam to topy wy tu macie co sesje. Wystarczy długi górny cień na dziennej i już można pakować esy i tak od kwietnia :D

      Usuń
  17. Po wczorajszej sesji na forach obwieszczona góra także zapowiada się ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Kosmos a nie bessa.Recesja mało prawdopodobna.

    OdpowiedzUsuń
  19. Najlepszy jest farmazoniarz007. Obwieścił kiedyś jak stary góral pogodę ze W20 wyjdzie na nowy szczyt a profesjonalnie kupił za wszystko KGH, który jest największym gniotem na bananie.
    red.007

    OdpowiedzUsuń
  20. "Największy gniot na bananie"... you made my day...:):):):)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziesiątki spółek robi szczyty a ja za wszystko kupiłem KGH. Dlaczego to zrobiłem? Ujawnię dopiero jak W20 zakończy obecną strukturę, którą potwierdzi wyjściem nad szczyt z korektą struktury podwójnego zygzaka wg schematu docpleyer, która zejdzie nie niżej niż układ z pędzącą, która zostanie zakończona po spadku ze szczytu korekty opisanej w kodeksie.
    red.007

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki red.007,równy z Ciebie gość. :)

      Usuń
    2. Ten Red to polski iluzjonista niczym David Copperfield. Różnica między nimi jest jednak taka, że ten drugi zarabiał a pierwszy tracił.

      Usuń
  22. Ale hossa, panowie. Kto uwierzył w recesję- tego nieźle wprowadzili w maliny.

    OdpowiedzUsuń
  23. Kiedy na rynku panuje hossa a dziesiątki spółek robi ATH ja za wszystko 3,5 miesiąca temu wszedłem w KGH, która pełni role safehaven na tak nieprzewidywalnym rynku. Jak widać jest to obecnie najlepsza spółka z W20.
    red.007

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak trzymaj,red.007,równy z Ciebie gość.:)

      Usuń
    2. Klawo jak cholera,red.007.:)

      Usuń
  24. Dla zainteresowanych dodam ze zgodnie z kanonem struktur docpleyer spadek na KGH zakończy się gdy struktura korekcyjna utworzy dołek a następnie zgodnie ze wzorcem rozpocznie wzrost, który zakończy się nie niżej niż ostatni szczyt wzrostu, który został zapoczątkowany po jej zakończeniu. Nie podaję czasu bo to nie ma znaczenia. Ja mam
    czas.
    red.007

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super,red.007,jesteś moim idolem.:)

      Usuń
    2. Nic nie szkodzi.
      red.007

      Usuń
    3. Jak to "nic nie szkodzi".Ja Cię kocham,człowieku.:)

      Usuń
    4. Jak to "nic nie szkodzi"?Ja Cię kocham,człowieku:)

      Usuń
  25. Dzisiejsza sesja potwierdza trzy kwestie, o których pisałem:
    1. safevaven
    2. struktura z docpleyer się sprawdziła
    3. KGH to najlepsza spółka z W20
    red.007

    OdpowiedzUsuń
  26. jak tam łowcy górnych cieni? Wystarczy wejść na fora, blogi i poczytać, że sporo osób widziało słabość W20 w ostatnich dniach i dało się nabrać ponownie na pułapkę. Profesor Białek na koniec czerwca obstawiał 1700 na W20, także tylko prawie 400 pkt różnicy od tego co jest teraz.

    OdpowiedzUsuń
  27. nie wiem o kim piszesz, polecam swoj wpis gdy WIG20 byl na 1894 pkt a KGH na 104.60:

    Anonimowy31 maja 2023 20:48
    zapewne jestescie po dzisiejszym dniu przestraszeni widzicie krachy i nowe dolki.

    jesli ktos skorzystal i jest ciekaw co dalej to juz mowie - nie widze wysypu hossowiczow, Pan Maciej rowniez nie zaktualizowal prognozy na hossowa. Znaczy jeszcze nie czas na spadki (nie wliczam potencjalnych turbulencji po FOMC ale to tylko szum). Jak juz zobaczycie wielopokoleniowa hosse i Pan Maciej wykresli pelno falek w gore to wtedy shortujemy. Dam znac. Albo i nie bo po odejsciu reda (i chyba paru innych) ten blog szoruje po podwojnym dnie. Ogarnijcie sie pajace trollujace albo nie dostaniecie juz zadnego ochlapu i bedziecie musieli skomlec o prognozy na innych forach.

    anonimowy p.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Ogarnijcie sie pajace trollujace albo nie dostaniecie juz zadnego ochlapu i bedziecie musieli skomlec o prognozy na innych forach."
      "Dam znac. Albo i nie".

      Zjedz snickersa miszczu i nie dawaj znać.
      To pisałem ja sprzedawcagarnków007

      Usuń
  28. Sam zjadłem snickersa.
    Masz rację anonimowy p.
    Ja mało wiem o giełdzie.
    Jeszcze mniej o garnkach.
    To pisałem ja sprzedawcagarnków007

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten blog jest prawie martwy,zresztą na życzenie gospodarza.:)Wiem to,bo robię tu ca ciecia.Czasem zajrzy tu na chwilkę sprzedawcagarnków007 vel red.007,żeby chwilkę ze mną pogadać i powspominać maestro red.007.Obaj panowie byli tak do siebie przywiązani,że kiedy zabrakło jednego,drugi,nie mogąc znieść pustki,jaka zapanowała,dostał rozdwojenia jaźni.Kiedy już sobie pogawędzimy,ja i sprzedawcagarnków007,
    żegnamy się,kłaniając się sobie nisko i wracamy do tego,co potrafimy najlepiej,czyli do sprzedawania garnków i stróżowania.

    OdpowiedzUsuń
  30. Od poniedziałku utarg na handlu garnkami na bananie +45 k zł. Chyba nie jest źle.
    To pisałem ja sprzedawcagarnkow007.
    Farmazoniarz007 wkońcu też coś zarobi na tym KGH, w końcu tyle sie wycierpiał od 4 miesięcy ze aż trzymam za niego kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zapomniałem napisać w poniedziałek,jakie garnki kupiłem na bananie.
    Ale co tam ważne,że jest +45 k zł i chyba nie jest źle.
    Co Wam jeszcze napisać?
    Napisać mogę wszystko.
    To pisałem ja sprzedawcagarnkow007.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeciez 2 czerwca napisałem ze na KGH wyspa odwrotu i zmiana trendu.
      Farmazoniarz007 się pode mnie podszywa, do czego to doszło :))

      Usuń
  32. Fakt,nie napisałem,że kupiłem.
    Napisałem jedynie,że coś jest możliwe.
    To pisałem ja sprzedawcagarnkow007.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież sam miszczuniu napisałeś:
      "Ogarnijcie sie pajace trollujace albo nie dostaniecie juz zadnego ochlapu i bedziecie musieli skomlec o prognozy na innych forach".
      Więc czemu skomlesz za ochłapem?
      Na sprzedawce garnków jesteś za cienki w uszach.
      :)

      Usuń
  33. +27 k zł.
    Chyba nie jest źle.

    OdpowiedzUsuń
  34. Połowa miesiąca za nami także można powoli rozliczać z prognoz na czerwiec. Białek zdecydowanie przed peletonem...
    https://www.fxmag.pl/artykul/prognozy-dla-sp500-i-wig20-od-znanych-analitykow-zobacz-co-dalej-z-indeksami-gieldowymi-ktore-wydarzenia-beda-kluczowe-dla-rynku-akcji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Białek sam ze sobą pisze na swoim blogu, przywołuje swoje trafne prognozy, tych drugich po prostu nie ma, zachęca do oglądania swoich webinarów :). Białek = Toya= To ja, gospodarz :)

      Usuń
  35. Białek wygląda od czasu zwolnienia z cdmpkosa jakby był w jakiejś depresji. Kondycja fizyczna, zarośnięte włosy, majaczenie bez ładu i składu i niechlujny sposób wysławiania. Uszy bolą po 5 minutach słuchania jego dukania na siłe. Gęba okrągła jak księżyc w pełni. Facet się musi ogarnąć najpierw ale w zasadzie jaki to ma związek z tym co on mówi z tym co się dzieje na rynku?
    To pisałem ja sprzedawcagarnkow007.

    OdpowiedzUsuń
  36. BDZ w 3 miesiące dał 555%
    KGH w 3 misiące dał 5%
    Dlaczego 3 miesiące temu wszedłem za wszystko w KGH a nie BDZ?
    Struktury korekcyjne decydują o zachowaniu indeksów, a te opisane są w docpleyer.
    Zgodnie ze schematem ten kto kupił KGH w tym czasie zarobił najwięcej.
    red.007

    OdpowiedzUsuń
  37. KGH zachowuje się zgodnie z wzorcem z docpleyer dlatego kupiłem za wszytsko 4 miesiące temu.
    BDZ nie namałował tuka, dlatego takich spółek unikam bo nie dają takich stóp zwrotu jak np. Ursus.
    red.007

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obsesja na punkcie red.007?Alter ego?Obłęd psychiczny?Nie chce przejść?Czas udać się po pomoc!

      Usuń
    2. Bardzo dużo pytań, dziękuję za wkład w dyskusję, na pewno je przeanalizuję i odniosę się w kolejnej analizie :)

      Usuń
    3. Ale proszę pamiętać,że sprawa może być poważna,niecierpiąca zwłoki.A na te pytania powinien odpowiedzieć specjalista.:)

      Usuń
  38. To fale decydują o fundamentach.
    To co wydarzyło się na BDZ można było już dawno zobaczyć w docpleyer. Niestety ignoranci na czele ze skavenem się tego nigdy nie dowiedzą.
    Trzy miesiące temu zamiast BDZ kupiłem KGH. Tu jest wyjaśnienie tego co można było zobaczyć w docpleyer : https://stooq.pl/n/?f=1558571&c=1&p=4+22
    red.007

    OdpowiedzUsuń
  39. Prognozna na jutro:
    Jutro W20 wykona ruch, który zakończy obecną sekwencję rozpoczętą
    19.06, która trwała 5 dni. Od 26.06 wykres podąży wg. wzoraca docpleyer w sekwencji ruchu korekcyjnego
    i dotrze do pułapu, który opiszę w dniu 30.06.
    red.007

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nareszcie jakaś jasna wizja od pana red.007. Prawdziwego red`a a nie udającego osobnika. Czyli do jakich poziomów hossa?

      Usuń
    2. Klawo jak cholera,red.007.

      Usuń
  40. Zgodnie z moimi założeniami i wzorcem z docpleyer KGH pozwoli spokojnie przeczekać ruch wzrostowy obecnej hossy.
    Na trudne czasy walor okazał się safe haven a prognoza idzie jak po sznurku.
    red.007

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klawo jak cholera,red.007.You are really the greatest.I adore you.:)))))

      Usuń
    2. Klawo jest:
      https://www.youtube.com/watch?v=uBTPaZcfnYY

      Usuń
  41. KGH zakupiony przeze mnie 4 miesiące temu za wszystkie środki idzie jak po sznurku zgodnie z wzorcem docpleyer. Przypominam ze poziom zakupu ustawiłem na 110zł. Jak widać po kursie stopa zwrotu okazała się jeszcze bardziej imponująca niż zakładałem. red.007

    OdpowiedzUsuń
  42. Przepowiadać spadki od października 2022 i nie kupić KGH, który zrobił prawie 100% w 3 miesiące.
    Następnie kupić KGH za wszystko w marcu 2023 i przez 4 miesiące nie zarobić NIC.
    To tylko mistrz.007 jest do tego zdolny.
    To pisałem ja sprzedawcagarnków007
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakup KGH za 110 zł 4 miesiące temu okazał się strzałem w dziesiątkę.
      Hejterzy, mogą tylko pomarzyć o takich stopach zwrotu. Psy szczekają a karawana jedzie dalej.
      red.007

      Usuń
    2. Ty jesteś normalny ? Nie pij i nie ćpaj. 110zl to KGHM dzisiaj. Lepiej napisz jakie pozycje zajmujesz bo hossa odlatuje w kosmos.

      Usuń
    3. Obrażanie nic tu nie da. Zakup KGH za 110 zł 4 miesiące temu okazał się strzałem w dziesiątkę.
      Hejterzy, mogą tylko pomarzyć o takich stopach zwrotu. Psy szczekają a karawana jedzie dalej.
      red.007

      Usuń
  43. Idzie jak po sznurku. Przypominam.
    Anonimowy12 czerwca 2023 18:16
    Dla zainteresowanych dodam ze zgodnie z kanonem struktur docpleyer spadek na KGH zakończy się gdy struktura korekcyjna utworzy dołek a następnie zgodnie ze wzorcem rozpocznie wzrost, który zakończy się nie niżej niż ostatni szczyt wzrostu, który został zapoczątkowany po jej zakończeniu. Nie podaję czasu bo to nie ma znaczenia. Ja mam
    czas.”
    red.007

    OdpowiedzUsuń
  44. KGH Idzie jak po sznurku. Przypominam że 4 miesiące temu wszedłem all in za 110zł.
    Zabezpieczenie środków przed nieprzewidywalną hossą na GPW okazało się strzałem w dziesiątkę.
    Psy szczekają a karawana jedzie dalej.
    red.007

    OdpowiedzUsuń
  45. Zgodnie z wzorcem z docpleyer KGH robi dokładnie to co napisałem 4 miesiące temu. Ostatnia korekta wzrostu struktury zygzaka w sekwencji odwrócenia spadku, który nastąpił od szczytu zakończyła się po odbiciu od dołka, który rozpocznie ruch wzrostowy i potrwa w czasie, który dla mnie nie ma znaczenia.
    red.007

    OdpowiedzUsuń
  46. Dom wariatów tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  47. Pojawia się tutaj hejt. Gospodarz powinien zrobić porządek, inaczej nie ma to żadnego sensu.

    OdpowiedzUsuń
  48. Jestem za bo jakiś przygłup podpisuje się za reda i wypisuje bzdury,sam nie wnosząc niczego. Gdyby był mądry i potrafił przewidzieć ruch cen,to by coś pisał od siebie.

    OdpowiedzUsuń
  49. Wypraszam sobie, nazywanie moich analiz bzdurami jest wyjątkową ignorancją i brakiem znajomosci zasad z docpleyer. Jeśli się komuś nie podoba niech nie czyta. A hejterzy niech sami napiszą analizę przed a nie po i nie liczą ze im podam na tacy sposób na zarabianie.
    Psy szczekają a karawana jedzie dalej.
    red.007

    OdpowiedzUsuń
  50. Przypuszczam,że Gospodarz dobrze wie,że wpisy nie są od reda tym bardziej,że red pożegnał się on z tym forum.Gospodarz pewnie wie,bo może mieć dostęp do IP piszącego.Wystarczy porównać IP z dawnych wpisów reda do obecnych.Raczej nie są to te same IP,bo obecny hejter ma zupełnie inny styl pisania.
    Natomiast nie sądzę aby Gospodarz w to wnikał i chyba obecny hejt zupełnie go nie interesuje.Przynajmniej forum żyje,bo pojawiają się wpisy a jakość bloga,to już zupełnie inna sprawa,nawet dawni piszący przestali się tu udzielać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A gdzie się teraz udzielają dawni koneserzy rynkowi ?

      Usuń
    2. Może zmienili profesję i teraz zajmują się life balance coatchingiem. Zamiast wciskania ciemnoty nt. analiz giełdowych wciskają ludziom inne kity.
      A Gospodarz mógłby zareagować na trola, który próbuje deprecjonować wpisy reda, który co dziennie i bezinteresownie weryfikuje swoje analizy w kontekście zachowania rynku. Ja to doceniam.

      Usuń
  51. Ja deocuduje o ruchu indeksów i KGH.
    Jutro KGH zaliczy wzrost.
    red.007

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja decyduje o ruchu indeksów i KGH.
      "Jutro KGH zaliczy wzrost."
      Zgodnie z wczorajszym wpisem KGH +1,52%
      red.007

      Usuń
  52. Przypominam mój wpis. Idzie jak po sznurku.

    Anonimowy7 lipca 2023 20:27
    Zgodnie z wzorcem z docpleyer KGH robi dokładnie to co napisałem 4 miesiące temu. Ostatnia korekta wzrostu struktury zygzaka w sekwencji odwrócenia spadku, który nastąpił od szczytu zakończyła się po odbiciu od dołka, który rozpocznie ruch wzrostowy i potrwa w czasie, który dla mnie nie ma znaczenia.
    red.007

    OdpowiedzUsuń
  53. Panie Macieju,może uaktualni Pan opis.
    Chodzi o to,że czerwona b z projekcji nie wychodziła nad 23 maja.
    Mieliśmy wyjście nad 23 maja i jakby nadal chciało rosnąć.
    Z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To czerwone b w projekcji to jest radosna twórczość, to dawno i nie prawda :)
      Napływy od Kowalskiego w czerwcu 1,8 mld zł, przyrost kont inwestycyjnych na ATH.
      Trzeba szukać odpowiedzi w strukturach korekcyjnych w docpleyer :))
      To pisałem ja sprzedawcagarnków.007

      Usuń
  54. W sumie to dobrze że naśmiewacie się z red.007 . W listopadzie 2022 mówił że spadniemy poniżej października 2022 i że bierze S-ki. Za takich wizjonerów to ja dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko idzie jak po sznurku.
      Najpierw należy nauczyć się czytać ze zrozumieniem oraz podstaw z docpleyer a później możesz krytykować.
      red.007

      Usuń
  55. Analiza weekendowa KGH.
    Czy cena akcji KGH skorelowana jest z ceną miedzi? Nic bardziej mylnego bo to fale Eliotta oraz struktury z docpleyer decydują o wykresie.
    Jeśli wykres miedzi po nałożeniu na wykres KGH pokrywa się, to oznacza czysty przypadek.
    red.007

    OdpowiedzUsuń
  56. za ile czasu obydwa wykresy wg Pana się rozjadą ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie patrzę na ceny miedzi, fundamenty nie mają znaczenia. Nie interesuje mnie to.
      red.007

      Usuń
    2. Dzisiejsza sesja dobitnie pokazuje że na cenę KGH nie mają wpływu ani fundamenty, ceny miedzi, sezonowość spółek surowcowych, ani cena dolara a jedynie struktury fal opisane w docpleyer. Jak już wielokrotnie pisałem, nie interesują mnie fundamenty ani co spółka robi i czy zarabia, najważniejszy jest wykres.
      red.007

      Usuń
  57. To chyba ch…..o jak się jest największym znawcą pod słońcem i się kupuje za wszystko największego gniota GPW czyli KGH i się patrzy przez 5 miesięcy jak sroka w kość?
    To pisałem ja sprzedawcagarnków007.

    OdpowiedzUsuń
  58. KGH zgodnie z założeniami struktur z docpleyer okazał się spółką, która w ciągu 5 miesięcy od zakupu za 110zł
    uchroniła portfel od gwałtownych wzrostów, które miały miejsce na GPW.
    Ostatni tydzień pokazał że ta strategia się opłaciła, kurs po wielokrotnych próbach wyjścia w górę powraca to
    bezpiecznych poziomów safe haven.
    red.007

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiejsze zamknięcie potwierdza ze wszystko idzie jak po sznurku.
      red.007

      Usuń
  59. Chiny się podnoszą. KGHM zaczyna rosnąć w kosmos.Cierpliwości.
    red.007

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przypominam mój wpis. Idzie jak po sznurku. Potwierdzeniem sygnały z Chin, które można było już 5 miesięcy temu kiedy kupowałem KGH za 110zł wyczytać z docpleyer.
      Anonimowy7 lipca 2023 20:27
      Zgodnie z wzorcem z docpleyer KGH robi dokładnie to co napisałem 4 miesiące temu. Ostatnia korekta wzrostu struktury zygzaka w sekwencji odwrócenia spadku, który nastąpił od szczytu zakończyła się po odbiciu od dołka, który rozpocznie ruch wzrostowy i potrwa w czasie, który dla mnie nie ma znaczenia.
      red.007

      Usuń
  60. Czy uważa Pan, że struktura spadkowa fal została zakończona ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od marca, kiedy zakupiłem KGH za 110zł i poinformowałem o canaveral minęło prawie 5 miesięcy. W tym czasie każdego dnia
      przypominam swoją prognozę, która idzie jak po sznurku. Proszę wrócić i skrupulatnie przeczytać wszystko po kolei a odpowiedź sama nasunie się Pańskiemu pytaniu.
      red.007

      Usuń
    2. I zatkało kakao, już jest 121zł , 10% więcej niż w marcu. Biedny jest ten który się ze mnie wyśmiewa.
      red.007

      Usuń
    3. W tym czasie każdy leszcz zarobił z 5x tyle :))
      P.S
      Zatkało kakao :))

      Usuń
    4. Tak, tak 555 razy tyle! Chyba na zakupionym USD :)) haha.

      Usuń
  61. KGH to dobra spółka, która da zarobić ale tylko farmazoniarz007 mógł zakupić gniota 5 miesięcy temu,
    który zignorował sezonowość i cenę miedzi, tylko bredził o faramzonach z docpleyer.
    Przez te 5 miesięcy kiszenia ogóra może rynek go czegoś nauczył choć bardzo wątpię :)
    To pisałem ja sprzedawcagarnków.007

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko ignorant może twierdzić na cenę KGH maja wpływ ceny miedzi.
      To stadne zachowania tłumu oraz struktury z docpleyer decydują.
      A dołek w marcu jest faktem wiec wszystko idzie jak po sznurku.
      red.007

      Usuń
  62. Cena miedzi wraca pod wcześniejszy techniczny opór
    https://stooq.pl/mol/?id=34580
    Marcin Mierzwa
    2 sierpnia 2023, 8:35
    Już wczoraj cena miedzi zaczęła spadać. Cały dzień zakończył się dość sporym spadkiem oraz całkowitym zakryciem na wykresie wybijającej opór świecy z dnia wcześniejszego. Sytuacja cały czas jest nadal otwarta, niemniej jednak nastąpił powrót z powrotem poniżej wcześniejszego technicznego oporu. Prawdopodobnie podobny ruch czeka kurs KGHM, który również jak wydawało się wcześniej miał poradzić sobie z oporem w okolicach 123 pln.
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Ten Pan powiela typowe brednie dla osób, które nie mają pojęcia o falach eliotta oraz strukturach z docpleyer jakoby cena miedzi miała wpływ na kurs KGH. Już to wielokrotnie pisałem, nie obchodzą mnie fundamenty ani to czym spółka się zajmuje, bo najważniejszy jest wykres, o którym decyduje wyłącznie układ struktur, które opisane są w docpleyer.
    red.007

    OdpowiedzUsuń
  63. Zmieniłem zdanie . KGHM to jednak gniot największy wśród banana. Miało rosnąć a spada nawet dzisiaj. Sprzedałem.
    red.007

    OdpowiedzUsuń
  64. Przez 5 miesięcy KGH robi dokładnie to co mu karzę. Chroni mój kapitał przed hossą na GPW.
    Kupiłem za 110zł za wszystko i wszystko idzie jak po sznurku.
    red.007

    OdpowiedzUsuń
  65. Po niemal pół roku inwestycji w starannie wyselekcjonowany walor KGH zbliżamy się stabilnie do ceny zakupu 110zł. Zgodnie z wzorcem docpleyer wszystko idzie jak po sznurku a KGH okazał się najlepszym savehaven przed hossą na GPW.
    red.007

    OdpowiedzUsuń
  66. Zgodnie z tym : Anonimowy11 sierpnia 2023 12:48
    przypominam to : Anonimowy2 sierpnia 2023 08:40
    ponieważ to : Anonimowy25 lipca 2023 15:32
    potwierdza to : Anonimowy17 lipca 2023 09:38
    to co pisałem tu : Anonimowy21 lipca 2023 11:32
    red.007
    red.007



    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prawie 6 miesiącach inwestycji cena w tej chwili osiągnęła cenę zakupu 110zł.
      Tym samym prognoza wypełniła się w 100%.
      red.007

      Usuń
    2. Co, kopary wam opadły ?
      Tak myślałem.
      red.007

      Usuń
  67. Dzisiejsza publikacja fatalnych wyników KGH tylko potwierdza ze cena miedzi nie ma nic wspólnego z cena waloru podobnie jak fundamenty spółki. Cenę kształtują fale eliotta a te z kolei kształtują nastroje inwestorów a nie fundamenty. Zgodnie z wzorcem z docpleyer wszystko idzie jak po sznurku.
    red.007

    OdpowiedzUsuń
  68. Formacja objęcia bessy na KGH wypełniona.
    Oznacza to,że jeśli nastąpi korekta wzrostowa,to nie wyjdzie nad szczyt obecnej tygodniowej świecy i będzie dalsze pogłębienie spadków poniżej dzisiejszej tygodniowej świecy.
    Idzie jak po sznurku.
    red.007

    OdpowiedzUsuń

---------------------------
Przydatne kody html:

- wstawianie aktywnego linku
<a href="adres linku w cudzysłowach">wyświetlany tekst</a>

- wytłuszczanie tekstu
<b>tekst</b>
---------------------------